Last night

Gårdagen började förjävligt och slutade på topp. Jag fick åka fram och tillbax från Tyresö till Tumba, Till Bandhagen till Tyresö, till Bandhagen igen helt i onödan. Orkar inte gå in på varför men det gjorde mig lite lack iallafall. Sen vid halv två mötte jag iallafall Emira, Kamila, Ali o Mona i TC. Vi drog o köpte mat sen rullade vi mot Långholmen, solade, grillade, badade, rökte vp, lyssnade på musik osv. Claudia kom dit också. Efter de åkte jag, Emira o Claudia hem till mig för att fixa oss innan vi drog på fest i Handen. De va inte så många där så trodde de skulle bli astråkigt, men vi hade riktigt kul iallafall! Kvällen slutade med att mamma plockade upp oss i Hötorget runt halv två? Då åt vi iallafall på Donken, körde hem Claudia och sen hemåt. Juste en man har blivit dödad i min skog. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0