Brother from an other mother.

Blev en tidigt kväll för mig idag. Skulle ju egentligen sova hos Clem, men jag va ganska seg och hade lust att sova hemma. Festen spårade ut också, synd som fan. Kom dit vid åtta nån gång? Ganska segt i början, typ inga jag kände va där. Sen kom Farazm Micke, Momo, Moa och några, aslängesen man såg dom så de va kul. Men sen spårade de som sagt ur, någons lur blev baxad o lalala.. Vid elvatiden drog iallafall jag, Nicole, Faraz, Micke, Momo och jag därifrån. Nu ligger jag nerbäddad i sängen o lyssnar på musik. Ska sätta på nån film o försöka sova. Eller kanske väntar tills Emma kommer hem och är med henne en stund, vi får se. Grattis till Clem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0