You make me wanna fall in love




Hej på er sötnosar!
Nu var det ett riktigt bra tag sen jag bloggade här på riktigt, det märks verkligen på statistiken också! Men livet rullar väl på som vanligt. Jag tränar handboll, rider, dansar, umgås med vänner&familj och lever för helgen. På tisdag drar jag även till Spanien, Sierra Nevada med mami, Simon, Agnes, Claire och Nicole för att åka snowboard. Det ska bli riktigt nice faktiskt, skönt som fan att komma bort från Sverige och alla människor här verkligen. Ska dock bara vara där tills på lördag, men ändå, hur nice som helst.

Ska försöka skriva lite oftare här, men kan inte lova något, har ju en annan blogg tillsammans med min vän Rojin, så kolla den också! http://wedontcare.myshowroom.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0