I can dream with my eyes open.

 
Godmorgon babes! 

Vaknade för en halvtimme sen men är fortfarande i zombietillstånd. Förstår dock inte riktigt varför eftersom jag har sovit över åtta timmar inatt, o de brukar jag inte göra. Menmen, slutsnackat om det. Har sovmorgon idag och börjar 12.50, REN LYCKAA! Så ska göra lite nytta nu på morgonen, och sen börja fixa mig i lugn och ro, så skönt! 
Efter skolan som slutar 16:30 "suck" så ska jag iallafall möta upp älskade Frida i stan för att käka och se Snabba Cash 2, så värt! Aslängesen jag träffade den bruden också så det ska bli riktit kul, verkligen saknat henne. Men nej, nu börjar klockan bli mycke, dags att sätta fart! Kissees ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0