Tävlat Nova!



Japp, som rubriken lyder så har jag tävlat Nova idag :) Det gick verkligen superbra! Hoppade 70cm i stora ridhuset. Vi gick felfria och fick rosett, haha nu har jag fem likadana här hemma, plus massa andra asså.

Nu är maten snart klar så ska ner och äta. Vi sitter nog ute och sen ska jag köra min SO läxa där också. Så himla mysigt att sitta på våran baksida nu! Helt underbart väder, och eftersom man är själv så kan man sitta i baikini/underkläder. Gud, I love it!

Vill dra och köpa skor också, men tror inte det blir av. Klockan är ju redan tre så jag skulle nog inte hinna, men men.. Vi får ta det nån annan dag helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Sagha

godnatt sov gott:) Hoppas du haft en bra dag och att du får en bra dag imorgon:)

2010-04-25 @ 23:47:03
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0