Godmorgon :)

Vaknade för typ en timme sedan, men har inte fått så mycket gjort sen dess. Eller jo, jag småstädade mitt rum lite snabbt, så det va ju bra! :) Nu sitter jag här och dricker te, jättegott faktiskt!
Mamma är ute med Ixi nu på en tiominuterspromenad så hon får kissa bara, men ganska snart efter att dom kommer in ska jag ut på en långis med Ixi.

Sen vid fyratiden ska vi hämta Sheila (min syrra) och hennes kille Jimmy på IKEA och köra hem deras grejor. Sen ska dom nog äta middag och mysa här ikväll, så det blir roligt! :)


Mysig bild jag tog igår på promenaden. Får jättestor lust att gå vid en sjö nu, så jag kanske ringer Frida och frågar om hon vill hänga med till Albysjön och gå en sveng :)


Kommentarer
Postat av: Linda

mysig bild ja:D

2010-04-02 @ 12:04:34
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0