Bajsläxa!

Tjeniiis pen*s!

Nu sitter jag här med min dumma SO läxa och pluggar Östeuropa, skittråkit! Menmen, sånt man måste göra...

Idag efter skolan frog jag, Mimmsan, Pessie, Della, Fluffel och Luttis (jag, Mimmi, Daniella, Nefél och Lisie) till Stan. Mimmi åker ju till Grekland imorn  så hon skulle köpa en bikiniunderdel och linsvätska, men det fanns ingen bra underdel så hon fick bara med sig linnsvätska hem! Är för övrigt riiiiiktigt avis på henne som åker till Grekland! Lixom jag vill utomlands NUUUU!

Sen när jag kom hem brydde jag mig om Ixi jättemycket =) Först gick jag ut med gullisen en lite sveng, och sen tränade jag i säkert en timme på lite blantat =) Jag har varit jätte oaktiv med Ixi ett bra tag nu! Så nu drar träningen gång igen!

Tog lite bilder från när jag och Ixi tränade idag, dom håller på att laddas in. Så jag kanske lägger upp dom lite senare =) Men sålänge får ni ha det bra!"  Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0