Hemma!

Nu är jag hemma :) Sa ganska nyss hej då till Harry.. Nu är mamma och lämnar honom på flygplatsen,  jag orkade inte hänga med.

Glömmde kameran hemma så jag har bara några mobilbiler, men ni har ju redan fått se blider på mejh, Jessics och Fluffel från Jessicas webbcam :) Haha !
Nu ska jag byta dator på att jag kan lägga in mobilbilderna !



Hih, älskar dej Lisel


Bästa vän <3


Man ska ju bjuda på sig själv :) Hahah!

Vi har iaf haft det underbart roligt :) Vi har kört sanning&sanning, kollat på 1408 och The Proposal, flummat, flummat och flummat :)
Älskar mina tjejor määst <333

Nu ska jag försöka lägga in en flummvideo på mej och Lisel när vi dansar till The Proposal :) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0