Bröllopsfotografen:

Mitt betyg: ***

Två och en halv :) Den var helt okej tycker jag, inte precis sån som skulle bli min favorit, men det dög.
 Fast Elina tyckte den sög =P
Vet inte om jag rekomenderar den eller inte, lite anorlunda och det är väl alltid kul kanske ?



Efteråt åkte Elina med hem en stund :) jag visade henne runt lite, vi kollade på Idol och så hade vi en liten tävling om vem som kunde blåsa störst bibbla, och jag vann! Konstigt va? haha, men hon är faktiskt bättre ientligen =P
Men nu har hon gått, och nu ska jag väl gå ut i soffan och tillbringa resten av kvällen där :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: linda

ha en bra kväll du med sötnos!

ska sova nu, ses imorgon godnatt love u <3

2009-10-23 @ 23:52:54
URL: http://dinlindas.blogg.se/
Postat av: Åsnan

Barbie, skulle inte du göra ett videoinlägg? :O Älskrej. <3

2009-10-24 @ 01:07:49
Postat av: izza <3

FIN HEADER <33

2009-10-24 @ 09:53:23
URL: http://iizabellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0