Pannkakor till fruckost



Godmorgon sötnosar! Jag sitter nu i Fridas kök och säger hur hon ska göra pannkaksmet eftersom vi ska käka pannkakor till fruckost. Hur gott som helst! Inte käkat pannkakor på skitlänge!
Gårkvällen var iallafall jättemysig, som vanligt. Vi kollade på film och jag somnade med datorn på mig, haha. Sen vaknade jag och då låg vi och snackade om allt möjligt, vet inte hur mycke klockan va när vi somnade, men inte så jättemycke trorja.
Men jag bloggar mer sen, måste hjälpa Frida nu! Pussss

Kommentarer
Postat av: Miranda ♥

Sv; Åh, vad gott med pannkakor :)



Hoppas du har en trevlig vecka, förrästen vad händer denna vecka??



Kram ♥

2011-06-15 @ 16:50:28
URL: http://mirrizanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0