Majshow!

Hejsan peeeeps! ♥

Idag har det altså varit majshow i stallet! Jättekul har det varit faktiskt. Jag kom till stallet strax innan elva, då gick vi runt å fixade, satte upp skyltar, fixade oss och massa sånt. Klockan två började showen och runt tre var det dax för oss att uppträda. Det var alla ponnycupstjejorna som lörde duellhoppning. Vi hade delat upp oss i två lag. Mitt lag var jättebebisar och det andra laget var nördar. Haha riktigt roligt ju, och jag måste säga att vi lyckades riktigt bra med utklädnaden! Dock så vann andra lagen med kanske en halv sekund? Lite tur men men, vi hade kul íallafall!
Det var slut runt fyra och då åkte jag å mami hem. Nu sitter jag här och lyssnar på bra musik, ska snart hoppa in i en lång skönt dusch, men först lite bilder då!

Men först säger jag bara HAHAHAH! :D


Yeeeh, såhär snygg var man idag! xD :)


I början när vi kom in tog vi ett varv i galopp :)


De va bara plutthinder eftersom det va snäva svengar, men roligt ändå!


Hah, Jag&Elina efteråååt :) <333


Emelie, jag och Elina :) <3<3


Hihih visst är vi söta? :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0