Dagen i text och bilder.

Tjenis peeenis.

Mår ni bra? Själv mår jag toppen, istter här och lyssnar på bra musik och snckar med Keviiin på msn :)
Dagen har varit rättså lyckad faktiskt. Tar det kort och sen blir det lite bilder.

Jag blev nästan klar med shorts innan vi fick sluta slöjden strax innan tre. Då drog jag, Jessica, Della och Nasse till Dalen för att hämnta en lite pudel som Della skulle passa över helgen. Sen till Slussen, där sa jag hejdå til dom och började rulla mot Bandhagen. Men istället för dom riktiga stanionerna så babblade dom nåt helt annatm knas? Aja, när jag kom till Bandhagen så slutade mamma typ precis. Så vi drog hem, jag bytte kläder lite snabbt och sen iväg mot Flemmpan för att träna Agillity med min fina Ixi. Det gick jättebra och min fina plutt va taggad till 1000, de gillar vi !


Nelle ♥ Felle


Love u B-vän ♥


Finaste


Haha ignorera mitt face, älskar dej sötis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0