Love my girls

Hejhej,

Vi nhade jättekul igår! Mimmi, Lisel, Nefel och Danni kom runt fem. Då åt vi tacos och jag öppnade mina presenter.

Av Mimmi fick jag: ett par örhängen.
Av Nefel gick jag: En svart halsduk, harb altid velat ha en sån!
Av Danni fick jag: Ett presentkort på tvåhundra, SF.
Av Lisel fick jag: En svart T-shirt/Linne och ett litet "kolage" med ter bilder.
Och av Jessica fick jag ju halsbandet.

Tack!

Sen gick vi ut och spelade in massa sjuka videos, det va även någrab läskiga bilar som defenetift höll på med något skummt! Dom stannade och tutade på oss, och då blev vi asrädda och kutade in. DÅ satte vi på Seventeen Again och kollade på den, jag hade inte sätt den men den var bra :) När den var slut så va klockan halv elva, så Danni gick hem och vi giuck ut igen. Vi stog och pratade ölite tjejsnack medasn vi kollade lite på bilarna som fortfarande var där. Sen så kom vi in vidhalv två kanske? Då tog vi lite kort och käkade massa godis.
Sen gjorde vi iårdning sängarna och låg och snackade om allt och inget ändå tills halv fem.

Sen idag så vaknade vi tjogo över tolv, då gick vi och hämtade odiset och satt och tjockade i oss sammtidit som vi pratde, tog massa kort och sen tree gick vi ner och åt frukost. Sen var Jessica och Mimmi tvungna att gå, så vi följde med dom till tunnelbanan. Sen har jag, Nefel och Lisel bara legat och degat framm tills för en halvtimme sen när dom gick.
Nu ska jag ladda in alla bilder, och städa upp lite.
Jag laddar upp bilderna sen, promis !

Kisses Nixie


Kommentarer
Postat av: Gossip girls

gozzipgiirlz.blogg.se

den bästa bloggen, kändisbloggen och

skvallerbloggen.

kolla in den och följ den ;)



I know you love me,

xoxo gossip girls.

2009-10-11 @ 17:50:22
URL: http://gozzipgiirlz.blogg.se/
Postat av: linda

sv; så bra! :) <333

2009-10-11 @ 18:10:22
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0