Grattizz mamii <3

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år! ja vsst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva ut i huundrade åår!
Grattis världens bästa mamma på 50årsdagen!

Jag hinner inte blogga så mycket, för jag måste byta om till ridkläder. Vi har hoppning :) Hoppas jag får lilla Bönisen! Efter ridningen går vi på bio eller bara går ut och äter, vi får se :)
Men det blir kul iaf, ´bara jag och mamma dock.. Nicole är ju i Norige och Sheila bor ju inte hemma längre.

Vi får se om jag bloggar mer ikväll, det gör jag troligen, men kanske inte .. :)
NI kan ju passa på att komentera medans jag är borta!

Puss, nu måste jag byta om!


 
Gud så tråkigt väder det har blivit!


Kommentarer
Postat av: carroo

okej vad för musik då?

inte så mkt

2009-10-20 @ 18:18:17
URL: http://bulleen.blogg.se/
Postat av: Nån dum åsna från landet i fjärran

Grattis till din mamma, och om du inte hinner blogga så kan ju nån gästblogga xD 'visslar' hhhhhmmmmm

2009-10-20 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0