God natt!


Fotograf: jag

 

Imorn är det fredag, sköntiskönt! Ska väl inte göra nåt speciellt då, kolla på Idol som vanligt bara..
Men på lörda händer det mycket! På morgonen ska jag klippa mig, sen kommer pappi och hämtar mig så tar vi en heldag på stan och shoppar lite presenter till mig :) Wohoo =D
Sen kanske, kanske Frida, Emelie, Elina och dom kommer ht och sover, eller så sover vi hos Frida.
Men jag är inte säker på om jag enns kan det. För runt tre börjar High School Musikal på Göta Lejon, jag, Mimmi och Danni ska ju dit. Så jag får nog skippa tjejorna på lördagkvällen =/

Men nu ska lilla jag göra iårning mig för sängen!

100000 kisses 2 u all!

//Nixie


Kommentarer
Postat av: pappa

kortet du tog; snyggt

2009-10-16 @ 10:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0