500 days of Summer.

Hello ♥

Är det bra med er? Med mig är det iaf bra, är bara lite trött. Jag kom nyss hem från bion med Lisel, dom stjussade hem mig, tack ! Vi såg ju 500 days of Summer, den var väl helt okej. men jag sommnade nästan, var sjukt trött!
Men sen när den var slut så gick vi ut till Lisels bil där hennes pappa skulle vänta på oss, med han var inte där?
Så Lisel ringade han typ 20 gånger med han svarade inte, så jag passade på att åka lite rutshelkana (stavning?)
Hihi.. Och sen när det hade gått en halvtimme kanske?, Så såg vi honom stå precis innaför dörrarna, och han hade stått där hela tiden, vi hade bara gått ut på ett annat ställe. Hahaha... :)



Godnattpuss :)


Kommentarer
Postat av: ...

Haha kuligt xD hoppas jag inte störde bara =/

2009-10-26 @ 23:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0