Svar på tal

Fick en fråga av en tjej som hette Sofia, men hon hade ingen blogg så jag tänkte att jag svarar här på bloggen ist!
Såhär skrev hon:
Vad hände i slutet på filmen "skicka vidare" , hann inte se slutet och jag måste veta! =P :)

Jag svarar: När man trodde det var slut och allt var jättebra, mamman och läraren hade "blivit samms" och dom stog och kysstes i skolan. Då såg lilla killen (kommer inte ihåg vad han hette men han det handlade om) iaf, han såg att den därkillen som brukade bli mobbad och slagen blev det. Så han gick dit och sa till, så kom han med i slagsmålet. Och så stack en av ungarna en kniv i hanns mage så att han dog. Jättesorligt!

Hihi, jag började faktiskt gråta ^^

Hoppas det var ett bra svar! Kram

Kommentarer
Postat av: sofia

konstigt slut! :P

2009-12-16 @ 15:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0