091201

Hola chicos!

Kom precis hem, skönt att vara hemma så tidigt tycker jag! Jag och Danni åkte direkt efter skolan, sen skilldes vi ju i Slussen :) Påvägen hem satt jag bara och lyssnade på musik, är sur på den personen som jag brukar ringa..

Juste, tycker ni inte att det var lite extra kallt idag? Det tycker värkligen jag! Tror tillochmed att vi såg några snöglingor runt tolv! Men det är ju första december, så vintern ska väl börja nu antar jag!

Ska snart, efetr att ha kollat bdb och lite saker gå ner och äta. De va nämligen äcklig mat i skolan, usch!
Sen ska jag plugga lite Matte, vi har prov på torsdag.. =/
Gud va mycke prov jag har haft nu den senaste måndaden! Men det är väl för att terminen snart är slut kanske?



//Nixie



Kommentarer
Postat av: strumpan

är du arg på mig eller va , inte för att du brukar ringa men fråga för säkerhets skull..

2009-12-01 @ 19:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0