Mitt allt.

 
Det finns en tjej som är så underbar, fin, vacker, snäll, gullig, omtänksam, söt, speciell, störd, rolig, sexig o unik på sitt lilla sätt. Hon lyser upp mina dagar, får mina att må bra, får mig att skratta o åååh, hon är så fin! Hon får mig att må bra när jag mår som sämst, hon är som mitt lyckopiller. Vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan henne, min fina ängel. Skulle kunna sitta o skiva en bok hur hur mycke du betyder, utan att ens få fram hur mycke de är. Te quiero, I love you, Volim te, Rakastan Sinua, Jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: emira

Ååååååh älskling älskar dig meeed så mycket mitt allt!!!! Va söööt du är bebis, älskar dig över allt <3<3<3<3<3<3<3

2012-09-10 @ 10:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0