Update.

Hola, vaknade ganska precis och sitter nu o lyssnar på musik. Tänkte snart käka frullebulle, men först ska jag skriva lite om de senaste dagarna ni missat i mitt liv.
Onsdags: Det var skola som vanligt, sen jobbade jag några timmar innan jag drog till träningen. Vi va ute och sprang en timme, och sen vanlig träning en timme. Så jag kollade BB när jag kom hem, sen deckade jag.

Torsdags: Skola like always, förutom att sista timmen på gympan drog jag, Lisel, Oumor och Rojin och dansade istället vilket var kul. När vi hade slutat drog jag iallafall till TC och mötte upp Carro&Emira så köpte vi hårfärg till dom innan vi drog mot Alby. Carro drog på sång och jag och Emira hem till mig sålänge, gick ut med hunden o lite så. Sen åkte vi hem till Carro en snabbis också inna vi rullade mot Emira där vi tillbringade resten av kvällen. Färgade deras hår, käkade, snackade oså innan vi somna vid elva?

Igår: Efter skolan jobbade jag en halvtimme inna jag, Lisel, Della och Lelle åkte till Högdalen och köpte en ny vp innan vi tog 172an mot Norsborg till Fittja, där jag träffade på en gammal kompis. Sen sa jag o Lisel hejdå till dom andra och mötte upp Angelo i Alby en snabbis. Efter de gick vi runt hela Alby + Ica Maxi i hopp om att hitta Chilli Cheeseballs, lyckades vi? Nej. Jaja, vi hade en jättemysig kväll iallafall. Grillade, körde galenpanna, rökte vp, tjockade oss, satt o snackade, kollade BB, kollade film osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0