Sierra Nevada

Hola!
Vaknade för en timme sen typ och har precis käkat frulle. Min läpp ser förjävlig ut, ser ut som jag har botox och jag har massa äckliga blåsor, sen så har jag ont i halsen också. Ser jag ut såhär imorn också tänker jag fan inte gå till skolan asso, haha..
Jaja slutklagat på det. Jag hade det iallafall awsome i Spanien med skönt umgänge! Vi kom dit vid fyra på tisdagen, då hämtade vi ut våran hyrbil och började färden upp i bergen. Vi kom fram vid sju kanske? Då käkade vi middag och sen tog vi det lungt i lägenheten bara.
På onsdagen gick vi upp tidigt för att vara tidigt ute i backarna innan dem var förstörda, men det visade sig att vi gick upp helt i onödan eftersom backarna var sämst på morgonen och bäst på eftermiddagen. Vi åkte iallafall tills liftarna stängde vid fem. Då gick vi hem och slappade i soffan ett tag, alla var helt döda. Vid halv nio var vi iallafall klara för att gå ut och käka så vi tog med oss kameran och drog ut.
På torsdagen sov vi lite längre, sen drog vi ut i backen vid  elva och åkte hela dagen igen tills liftarna stängde vid fem. Som på onsdagen var vi helt sega nu också så vi tog det lungt hemma ett bra tag innan vi drog ut och käkade och tog oss en liten promenad i staden innan vi rörde oss hemåt för att spela poker.
På fredagen vaknade vi vid nio, gick upp och käkade frulle innan vi började städa lägenheten. Klockan elva lämnade vi tillbaka nyckeln och började åka mot Nerja där vi tillbringade dagen på stranden. Lite kul att man kan åka skidor, och bara två timmar där ifrån kan man ligga och sola på en strand. När vi va trötta på att sola vid femtiden så gick vi runt i lite affärer, käkade glass, gick runt i staden osv. Vid elva käkade vi iallafall middag på en jättegod resturant innan vi gick mot barerna. Jag och Claire gick till en klubb där vi fick extrapris på drinkar, sen dansade vi i flera timmar och pratade med lite sköna spaniorer. Vid tre tod vi bilden till flygplatsen och sen började vi våran färd hemåt.
EN riktigt lyckad resa faktiskt! Bilder kommer i ett innlägg efter, ha de bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0