I´ve loved, and I´ve lost.

Vad händer i viva a la Nikki nu för tiden? Jag vet inte riktigt själv. Det går upp och ner som en bergodalbana hela tiden. Ena sekunden är jag gladast i hela världen och andra vill jag bara grava ner mig under jorden och vakna om några år haha. Jag vill ha kärlek, jag vill vara kär, jag vill vara helt galen i någon som känner samma sak för mig. Åh vad jag vill ha det! Däremot vill jag inte ha förväntningar som inte uppfylls, är så trött på det. Och ändå händer det om och om igen även fast jag förväntar mig minder varje gång. Varför? Jaja that´s life.

Idag har jag iallafall sovit hela dagen, för igår övernattade vi i Flaten med klassen. Det vart ganska misslyckat, men vi lyckades få några roliga timmar på natten så jag sov inte så mycket, o därför sov jag alltså när kah kom hem istället. Men har inget mer itressant att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0