I´m the boss


Jag vet
att jag inte bloggat på ett tag. Men jag tänker faktiskt sluta be om ursäkt för det, de är ju faktiskt min blogg så jag bestämmer när jag ska blogga och inte. Men nog om det.
Under tiden jag inte skrivit har jag varit sjuk en dag, gått i skolan, varit med kompisar och ridit, det vanliga alltså. Idag efter skolan åkte jag o mötte Emma i Globen, sen drog vi till Högdalen o träffade Michael, Nathan och Lillmackan. Vi var med dom ett tag, gjorde inget speciellt innan jag, Emma och Michael tog 172an vid halv sex.
Rozhin ska sova här inatt så ska dra o möta henne i Fittja snart tror jag "gullig som man är", hihi. Det blir väl bara mys här, kanske kolla film eller nåt, vi får c! Ciaaaao ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

fin blogg du har!



allt bra med dig?=)

2012-01-11 @ 22:49:23
URL: http://itsnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0