Bajskorv

heeeeeeeeeeeeeej eeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmaaaaaaaaa hhhhhhhhhääääääääääärrrrrrrr hhhhhhhhhuuuuuuuuuuurrrrrrrr mmmmmmmåååååååååårrrrrrr nnnnnnnnnni, jjjjjjjjjaaaaaaaggggggg mmmmmmmmååååååååårrrrrrrr bbbbbbbbrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaa.

nej skojar bara. ehm nikki tvinade mig att blogga för att hon masserar mig. hon e fett keff på att massera men jaja alltid något. nej nu blev det skönare. åååååååååh hon slickar mig på ryggen jävla äckelunge. Usch fyfan. Fast det var dock skönt. hehe ja. Jag heter Emma Graaf och är syster till porrstjärnorna "systrarna graaf" (inget jag är stolt över, därför jag nästan aldrig jag har kontakt med dem) men iallefall. Jag har brunt hår och gröna ögon. jag är kort som en jävla dvärg och det blir jag även när jag har klackar. Så det hjälper inte. Får be gud snällt att göra mig några cm (eller meter) längre. Då är jag nog i jämnlängd till mina kompizar. hejda.


porr (brås på mina systrar tyvärr...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0