Helgen som passerat.






Fredags: Jag vaknade tidigt för att dra och hoppa terräng på Symfo innan jag åkte hem igen, duschade osv, sen åkte vi och hämtade Rozhin så körde mamma oss tillstället vi tillbringade resten av dagen och även natten. Picho fyllde år, så vi och några kompisar firade honom ända fram till runt sex på morgonen då vi deckade efter en till en början lite rörig och konstig kväll, men som mot slutet ändå blev riktigt lyckad!

Lördags: Jag vaknade runt halv två helt slut efter att ha vaknat flera gånger under natten på grund av att Sipan puttat mig mot kanten i sömnen. Menmen, då gick jag iallafall upp till de som redan var uppe. Under dagen städade vi, rökte vp, spelade kort osv, sen drog vi därifrån runt halv fem tror jag? Framåt kvällen åkte jag iallafall mot stan och träffade Jallie ett tag, kändes som år sen sist vi sågs så de va myspys att träffa henne!
Söndags: Jag kommer helt ärligt inte ihåg vad jag gjorde igår på dagen haha.. Men runt fem mötte jag iallafall upp Carro så drog vi mot Söder till ett jättemysigt berg där vi hade med oss vp, godis, cider, läsk, munkar, kameran, musik osv. Det var jättemysigt faktiskt! Olle och Teddy kom förbi också, kulkul. Dock svimmade jag typ precis när vi skulle gå därifrån, vet inte varför. Kanske för att jag frös så att jag skakade och för att jag hade rökt för mycket? Carro var iallafall jättesöt, hon fick panik och ville ringa ambulansen, min gullunge. Sen kom fina Emma och mötte mig i Alby, hur fina vänner har man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0