We love it.



Shuuuue gangstahs! Allt bra med er? Själv är det nice, sitter nu i soffan med Emma och kollar på Parlamentet, yeah! Vi försökte nyss ta cycklarna till macken men nej, dom va låsta och vi kan inte koden -.- Efter skolan drog iallafall jag och Lisel till Svenmyra ett tag. Förstår inte hur man kan ha så kul i en mataffär asså, hahah fråga mig inte vad vi gjorde. Sen drog jag till mammas jobb, så åkte vi och plcokade upp Jallie sen hem en snabbis för att käka innan vi drog till Norsborg. Där va Faraz, Engin, Martin, Afram och alla dom, så vi chillade me dom tills hon va tvungen att dra vid kvart över sju. Så gick med henne till bussen och sen upp till alla igen. Vid åtta skulle iallafall Denise, Moa och några dra så tog tuben med dom. Joy och Mattias följde med mig hem också, skiiiitsöta! Ixi hade rymmt när vi kom, så dom hjälpte mig att hitta henne också. Tack sötnosar! ♥ Så kom hem vid halv nio typ, och nu sitter jag här och degar. KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0