Som om de vore den sista.




Hejsan! Skriver lite snabbt vad jag gjort de senaste dagarna då. I fredags var det fest i Huddinge, helt galet var det. Men de va riktigt kul faktiskt, blev dock av med busskortet för andra gången denna månaden haha.. Vaknade iallafall upp hos Micke vid nio av att Jallie skakade om mig. Sen blev jag hämtad och åkte hem för att sova mer. Vaknade vid sex av att jag fick ett sms av Mimmi som undrade om jag var hemma och sa att hon Jessica o Emma va hos mig om fem minuter. Så jag fick panik och hoppade in i duschen. Sen hade vi en supermysig kväll igår. Vi lagade middag och tände ljus. Så satt vi ute på baksidan hela kvällen och rökte vp, snackade, skrattade, spelade kort, körde anden i glaset och hade de supermysigt. Sen somnade vi vid fyra framför lejonkungen, hihi. Idag har vi bara tagit de riktigt lungt, inte gjort ett piss typ. Jag är sjuk och har varit de hela helgen, men har inte brytt mig om de direkt så nu känner jag att jag är sjuk på riktigt. Men men de är värt de! Aja nu ska jag va lite social mot Emmaluuuu, kyss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0