20110908


Hahah inte den bästa kvalliteten, I know.

Halliii hallooo! Sitter just nu i soffan med mamma, Emma, Nicole och Alf framför True Talent. Dagen har varit riktigt skön faktiskt! Spanska första timmen som jag fick gå tidigare ifrån eftersom jag skulle till tandläkaren, vilket gjorde att jag även missade NO:n. Sen kom hade jag en 40 minuters Engelskalektion innan lunch. Efter de drog vi till Moskén i Medborgarplatsen på en guidetur Slutade vi vid två då jag mötte upp Emma i Slussen så drog vi till Skärholmen och köpte oss ett par varsinna skiiiitsnygga jeans. Efter de drog vi hem och käkade lite o bytte om innan vi drog till Norsborg ett tag, men vi drog hem vid halvsju eftersom vi båda hade massa saker att göra hemma. Så jag har gjort massa "nytta" hela kvällen hihi, duktig chey (a)
Imorn blir det iallafall Håkan Hellström på Grönan med Emma och sääkert några fler. Kan dock bara typ en av hans låtar men men, alltid kul men konsert! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0