Och så var helgen slut.


Fredagen tillbringade jag med Jessica, Mimmi o Emma. Först drog vi och kollade på Anders, sen ut o röka vp, fett mysigt. Dom crushade hos mig sen också.
Lördagen tillbringades först i stallet, hoppträning inför ponnycupen. Sen släktmiddag eftersom jag fyller år snart, riktigt trevligt! Kvällen tillbringade sedan i Hagsätra med bland annat Emma, Jessica, Mimmi, Adam, Wille, Philip, Pimpen, Victoria, Sebbe, Majjk, Stivo osv.. Sov hos Adam sen med Emma, Victoria, Wille o Majjk.
Idag chillade vi hos Adam i några timmar innan vi rullade hemmåt. Då hängde Emma med mig till stallet o kollade på första ponnycupsmatchen innan vi drog hem för att käka, packa osv. O nu ligger jag i sängen med en fet huvudverk och lyssnar på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0