20.35

Just nu sitter jag och Emma med en varsin dator i köket, lyssnar på musik och röker vp, riktigt nice! Jag och Tess drog aldrig till Christoffer idag iallafall, han va seg så vi sket i honom och drog till Vårby Gård och mötte upp Sefora och Isabelle. Sen drog vi till Masmo, satte och på en bänk och tände vattenpipan. Vi satt och darrade för det var så jävla kallt, men men de va värt de! Efter det mötte vi upp Lana och drog till Skärholmen o tjockade oss på Donken hihi. Seforas chompizar kom sen också men jag och Tess drog typ direkt, heeeem till värmen! Kom hem för nån timme sen och nu ska jag plugga, elleeer? Borde göra de men vet fan inte om jag orkar, ska nog lägga mig i ett varmt bad och sen kolla på tv istället (a) Jajajajajajjaajaj ha de bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0