Home, sweet home.


Hello ♥
Kom ganska precis hem och ligger nu i sängen o chattar med lite folk på fejjan. Min näsa är helt täppt o börjar få ont i mitt öra, så jag hoppas verkligen inte att jag får öroninflammation, för de är faaan inte kul. Jaja.. Kvällen vart iallafall lyckad. Mötte Linna vid halv nio, då gick vi o hämtade ut biljetterna, sen hade vi en timme på oss så vi tog en promenad till Kungsan o tillbax haha. Gick o snackade med lite gubbar osv, hehe. Bion var iallafall grymm, lätt värd och se, love it! Lärde mig även att det är riktigt kul att sitta o kasta poppkorn på folk, hahahah avlider. Iallafall, efter bion hittade vi varsinna par av 3D-glasögon, tog lite kort o åkte till Slussen där vi sa hejdå och jag hoppade på tuben mot Norsborg. Det var föressten riktigt jävla kul o träffa Linna igen efter,,,, tre år? Saknat den bruden galet mycke, kärlek! Nu ska jag nog sätta på en film o somna till, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0