This is how we do it.



Helluu!
Lång dag och hur mycket som helst att skriva, så tar det kortfattat! Jag och Isac vaknade vid elva nån gång, då ducshade jag o fixade mig sen rörde vi oss mot centrum och hoppade av tuben. Han drog hem till sig och jag drog till Jessica ett tag. Sen åkte jag o Della till Skärholmen o gick runt lite innan vi träffade tjejerna i Slussen fem och drog till Kungsan. Rix fm festivalen, alltså träffade man massa folk, åt på Donken/BK, dansade, sjöng, tog massa kort och flummade runt innan vi rörde oss därifrån vid åtta? Dp drog jag, Emma, Jessica, Mimmi och Danni till Hagsätra skolgården till grabbarna o körde basket. Jag var helt genomblöt när jag kom in, sprang runt som en galning haha! Nu ligger jag iallafall nyducshad hos Jessica, ska slagga här inatt, mys! Men nej, nu ska jag vara social! Puuuuuss ♥

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

SV: nämen vad härligt! ^^

Det är toppen med mig, galet mycket i plugget bara



Vad gör du då? :)

2011-05-22 @ 23:22:44
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0