Nighttime.

Helluuuu! Ligger just nu i soffan och kollar om på filmen jag nyss kollade på, haha. Isac somnade på mig så jag kunde inte röra mig och låg jätteobekvämt o kunde inte sova, så nu är jag typ pigg -.- Men ska verkligen försöka bli trött igen, måste sova!
Men jag kan ju passa på att berätta lite om min dag först. Pappa, framor och min faster kom och hämtade mig och syrran nån gång vid tvåtiden. Då drog vi och käkade thaimat i Uttran och sedan vidare till Rönninge och fikade. Jättemysigt faktiskt, skitköngesen jag umgicks med den sidan av säkten, så de va najs! Kom hem vid typ sex nån gång, ducshade o lite så. Sen försökte jag hitta nån att sova hos men alla verkade göra nåt, så jag sket i de o somnade i soffan vid tolv typ. Sen gick jag in och la mig i sängen men dp ringer Isac mig och frågar om han kan komma. Snäll som man är säger man självklart ja, så jag tog me mej hunden och gick och mötte honom, gulligt va? Haha. Vi har iallafall kollat på film o lite så, bara tagit de lungt lixom. Men nu ska ja bli trött, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0