Just be yourself, everyone else is already reserved.


Haha superdålig bild från igår, men så går de när man tar me luren!

Godmorgon alla fina, eller ah "goddag". Jag har faktiskt varit vaken sen halv nio imorse! Eller nej nu jag jag väl lite, men vaknade då och gick med Tess ut, hon blev hämtad av sin mamma, dom skulle köpa något. Sen gick jag iallafall och la mig igen och sov tills typ halv tolv? Då hade syrran kommit med sin söta bebis Haley, så vi har legat ute och solat sen dess. Men nu ska jag nog ta en ducsh och börja fixa mig, för snart kommer pappa, farmor och min moster och hämtar upp mig o syrran så drar vi väl och käkar eller nåt sånt. Sjukt längesen jag träffade farmor, så de ska bli kul faktiskt! Sen ikväll får vi se vad som händer, men drar väl antagligen ut ocg träffar någon eller nåt, vi får c! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0