Kärlek är allt man behöver.


Gammal bild.

Hello,
kom nyss heeeeem. Sitter just nu i köket eftersom internet på min dator är cp. Dagen har iallafall varit najs. Först hängde jag med Fritidset och åkte skidor/snowboard, åkte ju med som ledare så tjänade lite pengar. Efter de började jag och älsklingen röra oss mot stan för att kolla bion 127 timmar. Redomenderar filmen starkt! Den var verkligen sjukt rörande och bra, se den! Sen drog vi iallafall hem till han ett tag och chillade innan vi drog ut och mötte upp två kompisar som vi var med ett tag innan vi gick in och värmde oss lite igen innan jag drog vid tolv. Gick hela vägen från Fittja hem eftersom de inte gick några bussar därifrån vid denhär tiden, inte kul säger jag bara.. Men snackade med sötisen i tele hela vägen så de va lungt. Nej nu ska jag fan gå upp och slagga, är fan skittrött. Föressten så har jag den underbaraste pojkvännen så alla vet (a) Natti.


Kommentarer
Postat av: ceeline@

Vad handlar filmen om? :)

2011-03-05 @ 08:25:56
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Kakan

Heej



Hur mår du? :D <33

2011-03-05 @ 14:57:03
URL: http://kakansfotoalbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0