Fredagsmys


Random bild.

Hello! Första fredagen på jag vet inte hur länge jag är hemma! Men det är skönt faktikskt, ska bara ta det lungt med folket här hemma, mys mys. Har mått skitdåligt hela dagen p.g.a. dendär jävla saken min tandlägaren satte in i käften på mig igår, de är nån grej jag ska ha innan jag får tandställning, och fyfan vad den gör ont säger jag bara. Jaja efter jag hade tagit mig igenom skoldagen mådde jag iallafall lite bättre så jag åkte med tjejerna till Gullmars, men eftersom jag inte mådde helt bra så tänkte jag att jag kunde åka med Jessica till Hagsätra eftersom hon skulle klippa sig, och sen åka med henne och möta upp dom andra i stan. Men på bussen påväg dit kände jag att jag verkligen inte skulle orka det. Så jag messade min pojkvän och frågade om jag kunde vara där tills mamma slutade och underbar som han är kunde jag självklart det. Så han, jag och Hugo gick och köpte en kortlek sen satt vi och spelade massa kort&snackade, sen kom mamma och hämtade mig vid sex typ. Då drog vi och handlade lite "flytande" saker till mig eftersom det är allt jag kan käka just nu, och ah nu är jag hemma och ska snart äta potatismoooos, mumz. Mycke text blev det, jaja. Puss


Kommentarer
Postat av: vickan

Hej sötnos! Ha en trevlig helg

Förresten Jag reser bort imorgon till Teneriffa så jag kommer vara borta i en hel vecka, så du får ha en underbar vecka i Sverige men fortsätt läs min blogg. <3 Kram Pinklaadyyw, Viktoria! :)

2011-03-26 @ 19:12:28
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0