Nu kör vi!


Lilla jag idag.

Jag får väl börja med att be om ursäkt för den dåliga&tråkiga uppdateringen senaste dagarna. Men mitt humör har gått ganska upp o ner och jag har verkligen inte haft någon lust att blogga. Men nu är det mesta löst så nu kör vi igen! Bara en sak jag är lite sur/ledsen över men men, inte värsta grejen ändå!
Dagen har iallafall varit najs. Vaknade vid elva av att mammsen ringde o väckte mig. Då gick jag ut en stund o solade eftesom de ändå var rättså fint väder på morgonen. Sen duschade jag, fixade mig osv innan jag drog in till Slussen och mötte upp Danni. Vi gick först till Subway och sen vidare ner till vattnet för att snacka. Vet inte hur länge vi satt där men rättså länge ändå eftersom vi hade mycket att snacka om och mycket att lösa. Känndes hur skönt som helst när vi gick därifrån, gosh! Efter de drog vi iallafall hem till henne snabb innan vi drog vidare till Högdalen o mötte upp Bea. Dom skulle gymma och jag blev hämtad av mammsen.
När vi kom hem blev de grillning innan jag, Simon, Agnes o Martin körde på pokerkväll. Hur kul som helst faktiskt, love it! Slutade iallafall tvåa efter att jag o Simon hade slagit ut Agnes o Martin. Så nu får jag, Agnes o Martin fixa en tre-rätters middag till Simon som vann..
Oj, nu blev det ett långt innlägg.. Ska nog börja fixa mig för att slagga nu eftersom jag ska upp tidigt imorn o jobba. Sen blir de slagg hos Claire! Natti ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

FY SATAN VA FIN BILD! PROFILBILD PÅ FACEBOOOK ÄLSKLING! :D

2011-06-23 @ 22:53:38
URL: http://angelicabask.blogg.se/
Postat av: pet

hej vi kännar varandra inte men jag vill säga att du är väldigt vacker. och ifall du vill så kan vi kanske snacka

2011-07-10 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0