Speeeeed.

Bilden är dock från igår på mig och Lussan.

Hejsaaaaan folket. Har precis provat ut vilken klänning jag ska ha på avslutningen på fredag, blev en liten söt vit. Hade beställt hem en klänning från Nelly men den satt verkligen inte fint på mig så skickar tillbaks den.
Hoppspecialavslutet var iallafall sjukt kul! Fick fina Symfonie och vi hade typ tempoterräng, vilket innebär att vi skulle rida en terrängbana på tid, hur kul som helst! Symfo vart självklart helt jävla galen och bockade, studdsade runt och skenade med fan vilken kick! Han hoppade iallafall alla hindren och jag fick snabbaste tiden, hihi. Älskar den ponnyn!
Nu sitter jag i soffan och kollar på nåt skitprogram, men ska hoppa in i ducshen nu! Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0