Just need that.


Spanien in my ♥

Halli hallå, läget me er? Med mig är det segt som fan. Var fett taggad inför kvällen men mina planer sprack så nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra, kul lixom.. Men men vad ska man göra? I värsta fall får jag väl stanna hemma ikväll och ruttna. Haha nejmen de kan ju vara mysigt de med! Gårkvällen vart iallafall superlyckad. Drog med mina älsklingar Tess, Ellen, Fanny o Vanessa till Långholmen där de va massa folk. Vi kom dock dit ganska sent, så folk höll typ på att dra därifrån när vi kom, haha. Men Smom, Darja, Niklas, Jonathan, Aleks, Nikie, Samuel, Mikael o Diego stannade där med oss. Vi hade de riktigt kul faktiskt, sen sov jag och Tess hos Ellen, mys! Aja nu ska jag väl ruttna vidare här hemma, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0