Beutiful nightmare

Tjenahej! Har precis krypit ner i sängen och ligger nu är och nästan svettas även fast jag inte ens har täcket på mig, ucsh har verkligen svårt för att sova när det är för varmt.. Men jag får väl ta och öppna fönstret. På tal om "varmhet" så är det ju faktiskt sommarlov om bara några dagar, redan på fredag ju. Känns faktiskt lite overkligt med fyfan va underbart! Tänk alla roliga sommardagar, alla sena sommarkvällar, alla minnen man skapar, allt nytt folk man lär känna osv osv.. WONDERFUL! Big love till sommaren asså ♥ Men nu ska jag väl försöka sova i mitt alldeless för varma rum.. Natti.

Kommentarer
Postat av: Emina

fint hår :)

2011-06-11 @ 00:01:20
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0