That´s whats makes me happy.



Hejsan folket! Kom hem vi halv tolv och har precis borstat tänderna, tvättat bort sminket o allt dedär så nu ligger jag nerbäddad i min säng och lyssnar på musik osv. Dagen har jag som sagt tillbringat i Svedmyra hos Lisel med mina tjejor Mimmi, Jessica, Danni, Lelle, Emma och födelsedagsbarnet Lisel, grattis till henne igen! Älskar den cheyen galet mycke ♥ Vi har väl egentligen inte gjort så jättemycke, mest legat o snackat men de jar vart hur mysigt som helst! Annars fick vi lite flipp o gjorde saker som att leka alla havets stormar o köra anden i glaset. Sen har vi även proppat i oss massa mat o godis, mums hahah! Skriver igen innan jag somnar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0