Tron Legacy 3D



Tjeeeeeeeenare!

Kom nyss hem från bion med den finaste, den va bra men eftersom vi satt och käkade och glömde bort tiden så kom vi in när de redan hade gått typ tio minuter vilket var lite segt eftersom vi inte fattade allt då, men men.. Kvällen vart lyckad ändå! Efter bion var vi båda galet törstiga också, så vi drog till Ica även fast klockan var runt elva då, trodde aldrig de skulle va öppet men jo de va de! Så klundade i mig en fanta exotic och sen va jag nöjd, vi sa hejdå och jag satte mig på tuben hemåt. Och självklart somnar jag, hahahahah. Men som tur va så vaknade jag upp precis innan jag skulle av, haha.
Köpte även lite presenter till syrran och kussen som vi ska fira imorn, släcktmiddag här i huset, me like! Hela mammas sida kommer, yääääääh.
Jaja nu ska jag väll sätta på nån film och somna till den, är sjukt trött faktiskt, och vill vara piggeliiiin imorn när min fina släckt kommer hit! Gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0