utan vänner klarar man sig inte

Hejsan peeeeeps! Kom hem för inte sålängesen, ska strax hoppa in i ducshen, tänkte bara uppdatera lite snabbt först. Gårdagen va NAJS med mina fina tjejer. Först va det flumm i globen som gällde, sen vidare till Rådmansgatan där vi körde laserdom, ruuuligt! Efter de drog vi till Hötorget och tänkte gå på bio, men sen bangade dom flesta så vi sket i det. Vi sa hejdå till Mimmi, Danni, Nefel och Lisel så drog jag, Jessica och Felica till Hemköp och köpte lite gott till kvällen. Sen blev vi hämtade av Felicias farsa och så slaggade vi där. Somnade i soffan med alla kläderna på och sov där hela natten så kände mig inte sådär superfräch när jag vaknade om man säger så.. Jag och Jessica började dra därifrån lite efter ett. Stannade i Tumba på vägen hem och fixade en sak också.
Slänger in lite bilder innan jag hoppar in i ducshen då, puuuss.
Det blev visst ganska många bilder, och har måånga mer. Men alltid kul med bildbomd, aaaaajt? Nej nu ska jag faktiskt ducsha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0