Underbara helg






Fredag:
Först var det ju skola som vanligt. Sen vid två var jag på stället konserten var för att ha genrep och fixa, där stannade jag tills konserten började runt fem. Jag dansade&sjöng, de gick jättebra och konserten vart grym! När den var slut drog jag och Jallie snabbt hem till henne och lämnade våra saker för att sen dra till gården där Mimmi, Adam, Philip, Jack, Jocke, Sussi, Stivo, Ameer, Nathan, Amanda och många fler va. Vi va där ett tag sen drog jag och Mimmi snabbt hem till henne och hämtade våra saker. Efter de drog vi tillbax till gården och va där till de stängde klockan elva. Då drog hela gänget till Högdalens centrum och chillade där ett tag innan jag och Jallie drog hem till henne vid tolv? Sen sov jag där.

Lördag: Jag vaknade upp hos Jallie å vi käkade fruckost och fixade oss. Sen vid ett började vi rulla mot Skanstull där vi gick till Erikstalsbadet och badade. Sen vid halv fem var jag hos Mimmi i Hagsätra, var där ett tag innan vi rullade in mot stan och tog ut våra biobiljetter, sen gick vi och käkade på Taco Bar. Bion började kvart över sex, vi såg Love and other drugs. Rekomenderar filmen starkt! Haha lilla jag började storgråta, skitbra film! Efter de drog vi snabbt tillbax till Mimmi, mötte upp Nefel och sen drog vi hem till Lisel där även Danni var så sov vi där.
Söndag: Jag vaknade upp hos Lisel och drog därifrån nästan direkt när jag vaknade. Jag fixade mig lite och sedan började jag och min hund Ixi åka mot Tungelsta där min kompis och Ixis syster bor. Vi spenderade dagen där. Gick på en promenad, körde lite lyndnad, inomhusträning, käkade och segade lite framför datorn. De va jättekul att träffa dom, sjukt längesen! Vid halv åtta kom mamma och hämtade mig där och sen åkte vi hem. Nör jag kom hem spelade jag lite kort och sen bastade jag i en timme typ, jätteskönt! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.

Kommentarer
Postat av: Fotograf & Pysslaren Batt

Ofta du bara är 12 år!



Sorry att jag missa foto tävlinegn :P , söta bidler på hundarna!

2011-02-12 @ 21:08:46
URL: http://batoulfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0