Vi älskar de ♥



Holaaaaaaa. Precis som de flesta gångerna jag bloggar ligger jag nu i sängen med en halvsovande Jallie brevid mig. Vaknade imorse av att Jallie satt upp i sängen, skitsöt. Vi var iallafall hemma i stort sätt hela dagen och chillade. Redigérade bilder i typ fyra timmar också, hahah. Sen vid fem nån gång började vi röra oss mot Flempan, till Anders. Lämnade även bilderna från igår till Lars. Sen drog vi hem till Jallie en snabbis och fixade lite saker innan vi drog hem till mig igen och hämtade vattenpipan. Sen började vi gå mot Fittja där vi mötte Johannes, Joy och Armin. Vi satt och rökte vattenpipa, snackade, lyssnade på musik och bara hade de allmänt mysigt. Sen började vi rulla hemåt, kom hem vid ett. Vi ska upp rättså tidigt imorn så ska snart joina Jallie o sova. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0