Och så börjar de igen..


Inga kommentarer, HAHAHAHAHAH

Heeeeii gangsters! Första dagen i skolan idag då, vilket kändes förjävligt! Men de va ju kul att träffa alla igen + så slutade vi efter lunch o vi hade inga lektioner så de va ändå ganska soft. Efter skolan drog iallafall jag, Jessica, Lisel, Lelle och Danni till Globen och gick runt lite. Hittade ett par skiiitsnygga byxor som jag SKA ha, haha. Sen drog iallafall jag, Jessica och Lelle till Jessica. Vi mötte Mimmi på bussen också, saknat den cheyen! Sen vid tre gick jag hem till sötisen Jallie, så åkte vi till Norsborg o träffade bland annat Mass, Timmy, Hssine, Faraz, Denniz, Engin o många fler. Vi chillade där ett tag, gjorde inget speciellt men de va chill som vanligt. Drog dock hem tidigt, vid sju för att käka. Orkade verkligen inte gå ut igen, så blir en hemmakväll för mig! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0