Make me do anything.



Godmorgon, eller ah goddag? Har faktiskt varit vaken i över en timme nu och gjort absolut ingenting. Somnade tidig igår iallafall, halv ett typ. Och vaknade kvart i tolv av att min telefon ringde. Så har sovit en hel del, vilket var riktigt skönt!
Igår var jag iallafall och red med mamma, Nicole, Sheila o Alf på dagen hahah, skitkul ju. Sen drog jag hem, ducshade, käkade osv innan jag rullade vidare till stan och mötte upp Lelle. Vi drog till Donken och medans vi väntade på Della. Sen åkte vi runt lite överallt innan vi hamnade på en annan Donken, hahahah.. Kom hem vid halv tolv sen efter att ha tagit en liten promenad själv också.
Idag ska jag iallafall träffa Jallie. Vet inte vad vi hittar på men ska möta henne i Gullmars kvart över tre. Sen ikväll blir det antagligen att grilla med familjen, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0