@ Lelles place

Hahahah jag o Lelle för typ två år sen? Älskar dej cheyen ♥
Lelle hoppade precis in i duschen så jag passar på att blogga lite då. Vet inte riktig vad vi ska göra, men nånting hittar vi alltid på! Dock måste jag hämta mammas lur på hennes jobb halv sex eftersom hon är såhääääär glömsk. Men det tar mig tio minuter att gå dit så de är lugnt. Sen jag jag iallafall hem och fixa massa saker, bland annat städa mitt äckliga rum.
Har nog inte nämnt det i bloggen innan men nu är det nämnligen så att finaste Emma flyttar hem till oss imorn. Ska blir riktigt kul faktiskt! Hahaha de är lite kul faktiskt, det är bara jag o mamma från vår familj som bor hos oss. O nu när Emma kommer blir de tre andra hahaha, men de är bara kul! Nu kom Lelle ut r duschen, kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0