Fuck allt, nu kööööör vi!

Hooooooooola amigos! Sitter här och dunkar parteeeeeymusik och väntar på att mina låtar ska överföras till luren. Sen ska jag börja röra mig mot Della, som alla andra tjejer. Vi ska chilla där ett tag innan vi drar mot Ung08 ikväll igen o danza danzaaaar! Är fett taggad nu faktiskt till skillnad från imorse. Vaknade upp med dunkande huvudverk och mådde skit, en väldigt nära person till mig förstörde även min morgon lite genom att säga vissa saker. Men efter en lång skön ducsh, massa vitaminer, lite fruckost osv kändes de mycke bättre! Har även tagit de riktigt lungt utan att stressa vilket är skönt! Men nu är de klart, så ska röra mig, kyss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0