Dancing in the rain.

Hejsan alla fina! Nu ligger jag och Emma i sängen nyduschade o frächa efter en blöööööt kväll på Ung. Jag och Jallie fick skjuts dit av Alfeeeen så vi kom in vid tio. Lagom till bästabästa Ison&Fille skulle uppträda, gosh vad jag skrek! Hahah ren lycka, Million Stylez uppträdde även lite senare och då jävlar blev de danza danza! Lyckades även bli nernockad på marken (var mitt fel, men ändå) så jag började blöda, hahahaha så typiskt mig. På väg hem gick de jävligt segt iallafall, vi stod still i flera minuter på varje station eftersom de va några som drog i nödbromsen hela tiden, fett omoget -.- Jaja halv två bokstavligen sprang jag och Emma hem från tuben heeeelt genomblöta haha, så sjukt skönt me en dusch! Men nu ska jag va social mot Emma och mitt teee. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0